ברוכים הבאים לאתר של צחיל'ה! > מתנה שווה מצחי מעל כול הזמנה מעל 249 שח ! > ברוכים הבאים לאתר של צחיל'ה! > מתנה שווה מצחי מעל כול הזמנה מעל 249 שח ! > ברוכים הבאים לאתר של צחיל'ה! > מתנה שווה מצחי מעל כול הזמנה מעל 249 שח !
avocado-g98b27a920_1920

קצת על פירות, ירקות ואיך הם משפיעים על גדילת הילדים


אין דבר יותר שחשוב לכם יותר מבריאות הילד שלכם, אתם רק רוצים לראות אותו גדל ומחייך (לא בהכרח בסדר הזה). כאשר מדובר בילדים, יש קשר ישיר בין התזונה לבין תהליך הגדילה וההתפתחות.
ילדים שמפתחים הרגלי תזונה לא בריאים, כאלו שכוללים כמויות גדולות של פחמימות וסוכרים, יהיו בעלי סיכוי גבוה יותר לסבול מבעיות בריאותיות בגיל מבוגר: סוכרת, השמנת יתר, לחץ דם וכדומה. בדיוק בנקודה הזאת נכנסים לפעולה הפירות והירקות- הם מספקים לגוף ויטמינים, נוגדי חמצון ועוד המון רכיבים תזונתיים מעולים שמסייעים להתפתחות הילד.

הידעתם? כשאוכלים פירות וירקות, מרגישים יותר טוב במהלך היום

מחקרים הוכיחו שצריכת ירקות ופירות באופן קבוע, גורמת לעלייה במדדי הוויטליות, המוטיבציה והגברת הערנות, מדובר בכלים שהילדים שלכם צריכים במהלך היום. הנה כמה דוגמאות של ירקות שתוכלו לתת להם: גזר, הוא  עשיר בביתא קירוטן, מדובר בנוגד חמצון משמעותי המכיל גם ויטמין A שמשפר את הראייה. גמבה, היא טעימה והמגנה מפני מחלות הסרטן ומחלות לב, והבונוס? היא באה עם ויטמין C. אבל כאשר מגיעים לעגבנייה, מדובר בירק שיכול להיות חגיגה לילדים, אפשר להשתמש בה בתור רוטב עגבניות או בתור חלק טעים מהסלט, על הדרך הם ייהנו מנוגד חמצון עוצמתי. עוד דרך שבה תוכלו לגרום לילדים שלכם להרגשה טובה במשך היום היא להכין להם שייק פירות טעים, כזה שגם ישביע אותם וגם ירחיק אותם מהסוכרים. בדרך זו גם תסייעו להם למנוע חורים בשיניים.

אתם רוצים שהם יאכלו ירקות, הם קצת פחות

הילדים לא רוצים לאכול ירקות ופירות? מדובר בבעיה שאפשר לפתור אותה. שתפו את הילדים בהכנה של המנות- החל מתהליך הקנייה בחנות הירקות ועד להכנת הסלט. ברגע שהם ייהנו מהתהליך הם יהפכו את הירקות לחלק מהתפריט היומי שלהם. ככל שתרגילו את הילדים לאכול פירות וירקות בגיל מוקדם יותר, כך הם יתרגלו לטעם.
מדובר בטעם נרכש לכל החיים, כזה שיסייע להם בריאותית גם בעוד עשרות שנים. דרך נוספת, היא פשוט לבשל עם הילדים, גם תוכלו להנות ביחד מפעילות משפחתית וגם תסייעו להם לפתח הרגלי תזונה בריאים. כמובן שככל שתבחרו ירקות ופירות טריים יותר- כאלו שנראים יותר טוב, הדבר יגרום לילדים לרצות לאכול אותם. אלו בדיוק הירקות והפירות שתקבלו מאיתנו. אנחנו כאן כדי לספק לכם משלוח של פירות וירקות איכותיים וטריים, כאלו שיהפכו לחלק מהחוויה המשפחתית שלכם מדי יום. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל שאלה, בכל עת.

שלכם צחיל'ה.