ברוכים הבאים לאתר של צחיל'ה! > מתנה שווה מצחי מעל כול הזמנה מעל 249 שח ! > ברוכים הבאים לאתר של צחיל'ה! > מתנה שווה מצחי מעל כול הזמנה מעל 249 שח ! > ברוכים הבאים לאתר של צחיל'ה! > מתנה שווה מצחי מעל כול הזמנה מעל 249 שח !
מהחקלאי לשולחן

מהחקלאי לשולחן



זה אולי ישמע לכם קצת מצחיק היום, אבל לפני עידן האינטרנט לא הייתה אפשרות פשוטה להזמנת ירקות מהחקלאי ללקוח. האפשרות היחידה הייתה להגיע אל הסופר ולבחור את הפירות והירקות באופן אישי. החיסרון הגדול היה שלא תמיד ידעתם מה יהיה זמין ומה יהיה חסר, אבל למרבה המזל בשנים האחרונות נוצרו אפשרויות רבות שמאפשרות לכם להנות מפירות וירקות וטריים באמצעות הזמנה דרך המחשב או הטלפון הנייד. בואו ונראה כיצד הירקות והפירות מגיעים אליכם לצלחת!

איך הפירות והירקות מגיעים אלינו הביתה?

מאחורי כל פרי וירק שגדל בישראל עומד חקלאי גאה- הוא צריך לזרוע, לדאוג להשקיה ובעיקר לעבוד נורא קשה כדי לייצר ירקות ופירות איכותיים. לא מדובר היום רק בחקלאות פשוטה כמו שהייתה לפני כ-30 שנה. מדובר בהשקעה עצומה בתשתיות ובפתרונות טכנולוגיים מתקדמים. ישנם קשיים רבים בדרך, אבל החקלאים הישראליים לא מוותרים, הם ממשיכים לעבוד קשה כדי שאתם תהנו מירקות ופירות ישראליים בכל עונות השנה.
לעיתים זה נראה שמדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית, אבל התוצאה שהיא שבכל שנה מיליוני ישראלים נהנים מתוצרת ישראלית איכותית.

מדוע כל כך חשוב לדאוג להובלה ראויה של ירקות ופירות?

אחרי שהחקלאי מלקט את הירקות והפירות, צריך לאחסן אותם במרכז לוגיסטי. לאחר מכן צריך לדאוג להובלה- מדובר בתהליך לוגיסטי לא פשוט. צריך לדאוג לכך שהפירות והירקות יגיעו בזמן ללקוחות, בנוסף צריך לדאוג לתנאי קירור ראויים בקיץ ובחורף. צריך לזכור שזמן המדף של חלק מהפירות והירקות הוא קצר במיוחד, לכן אין זמן לעיכובים. מעבר לכך שלפירות וירקות טריים יש טעם הרבה יותר טוב, מדובר בכללים ששומרים של בריאותכם.


צחיל'ה- עוזרים לכם לקבל את הירקות הטובים ומסייעים בשמירה על החקלאות הישראלית.

אנחנו בצחיל'ה שמנו לנו למטרה לדאוג לכך שתקבלו את הירקות והפירות הטובים ביותר. האני מאמין שלנו אומר שהחקלאות הישראלית היא חלק מהחזון הציוני, מעבר לטעם ולאיכות הגבוהה, מדובר בדרך מעולה לתרום בחזרה לחקלאים שעובדים כל כך קשה במהלך כל ימות השנה. בכל פעם שאתם מבצעים הזמנה באתר שלנו, אתם עוזרים לעוד חקלאי להתפרנס בכבוד, זאת התרומה הקטנה שלנו לחקלאות הישראלית.