ברוכים הבאים לאתר של צחיל'ה! > מתנה שווה מצחי מעל כול הזמנה מעל 249 שח ! > ברוכים הבאים לאתר של צחיל'ה! > מתנה שווה מצחי מעל כול הזמנה מעל 249 שח ! > ברוכים הבאים לאתר של צחיל'ה! > מתנה שווה מצחי מעל כול הזמנה מעל 249 שח !
Group-3

איך אפשר לשלב פירות וירקות בכל ארוחה? למה זה חשוב?


איך אפשר לשלב פירות וירקות בכל ארוחה? למה זה חשוב?

היתרון הגדול בפירות וירקות היא האפשרות שאפשר לשלב אותם בכל ארוחה במהלך היום. הבעיה היא שיש לנו נטייה לבחור במאכלים אחרים, במקרים רבים מדוברים במאכלים לא בריאים, כאלו המלאים בסוכר ופחמימות (ככה הם מפתים אותנו לאכול אותם). אז איך אפשר בכל זאת לשלב פירות וירקות בארוחה?

תמיד תנסו לבחור בפירות וירקות שנראים טוב, זה בהחלט יגביר את החשק שלכם לאכול אותם. להכין לעצמכם ארוחה שנראית טוב, זאת דרך מעולה להתחיל בה את היום, זאת גם דרך מעולה לקבל כוחות חדשים באמצע יום העבודה.

עוד דרך מצוינת לגרום לנו לאכול יותר ירקות ופירות היא לגוון בסוגי הירקות שאנחנו אוכלים. אתם כנראה מכירים את הרשימה הבאה: פטרוזיליה, ארוגולה, עירית, לוביה ובמיה. בכל פעם שאתם קונים פירות וירקות, תנסו קצת לשחק עם רשימת הקניות, אל תפחדו להוסיף ירק או פרי שעוד לא ניסיתם, ככה תוכלו לשמור על תפריט רענן שיעודד אתכם לצרוך ירקות ופירות.
מעבר לכך תמיד אפשר לשחק עם השילובים, בעידן האינטרנט אפשר למצוא מתכונים מדהימים לכל ירק ופרי, בדקו מה אפשר להכין עוד בזמן שאתם מכינים את רשימת הקניות. אחרי שמצאתם את הירקות שאתם אוהבים צריך לחשוב על הדרך שבה תאכלו אותם. אפשר להכין פשטידה – ככה תקבלו תוספת מעולה לארוחה, הבונוס? קיבלתם תוספת דלת קלוריות ועשירה בסיבים תזונתיים. דרך נוספת היא פשוט להכין מרק ירקות – ככה תזכו בתחושת שובע, אם אתם בדיאטה זה בהחלט יכול לעזור לכם להפחית את כמות הקלוריות היומית שלכם.

שייקים על בסיס ירקות ופירות – תוספת נפלאה לכל ארוחה

דרך נוספת שבה תוכלו להנות מהיתרונות התזונתיים של הפירות והירקות היא באמצעות שייקים, יש לא מעט ירקות ופירות שיקבלו טעם שונה ומרענן בתוך השייק. כדאי לדעת, אם תכינו לעצמכם שייק מבוסס ירקות תקבלו שייק מרענן ללא הקלוריות שנמצאות בפירות. ברגע שתמצאו את שילוב הירקות המושלם, השייק שלכם יהפוך להרגל יום יומי.

מה עוד?

מצאו לכם חנות ירקות איכותית, כזאת שתספק לכם פירות וירקות טריים עד הבית. פה אנחנו נכנסים לתמונה.