תקנון אתר

תקנון הפלטפורמה – צחיל'ה

כללי

  1. ברוכים הבאים לפלטפורמה הדיגיטלית של "צחיל'ה", הכוללת את פלטפורמה האינטרנט בכתובת:  tzahile.co.il וכן את אפליקציית "צחיל'ה" המהווים יחד חנות וירטואלית למכירות קמעונאיות של מוצרים שונים, לרבות פירות, ירקות, מוצרי מדף ומוצרי מזון (להלן: "הפלטפורמה"). הפלטפורמה מנוהל ע"י שותפות "צחיל'ה" (להלן: "צחיל'ה") במסגרת מאמציה לקדם ולייעל את השירות המוענק ללקוחותיה.
  2. בכל שאלה ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות והתמיכה של הפלטפורמה בטלפון 052-3262624 או באמצעות אפליקציית "WhatsApp" במספר 052-326-2624 או באמצעות הדואר האלקטרוני בכתובת tzahilestore@gmail.com (להלן במאוחד: "מוקד שירות הלקוחות").
  3. השימוש בפלטפורמה מהווה הסכמה בלתי מותנית לתנאי תקנון זה, והלקוח מצהיר כי קרא את התקנון, הבין את האמור בו, והוא מסכים לכל תנאיו, לרבות כל שינוי עתידי בו. ככל שהלקוח אינו מסכים לתנאים אלה, עליו להימנע מכל שימוש בפלטפורמה.
  4. צחיל'ה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את התקנון בכל עת, ולקבוע הוראות נוספות או שונות לשימוש בפלטפורמה או בשירותים הנלווים לו, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
  5. השימוש בפלטפורמה מותר אך ורק לצורך הזמנת מוצרים מהפלטפורמה בהתאם לתנאי תקנון זה, ולא לכל מטרה אחרת, לרבות לצרכים מסחריים, טכנולוגיים או פרסומיים, ללא אישור מראש ובכתב מצחיל'ה.
  6. כל גולש ו/או משתמש בפלטפורמה, לרבות אדם שאינו מבצע רכישה (להלן: "הלקוח" או "המשתמש"), כפוף לתקנון זה ולמדיניות הפרטיות, ובעצם השימוש בפלטפורמה נותן את הסכמתו המלאה, המפורשת ובלתי חוזרת לכל הוראות התקנון לרבות שינויים עתידיים בו.
  7. בעצם ביצוע הפעולה בפלטפורמה, מצהיר המשתמש כי הינו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות, כי הינו בעל כרטיס אשראי תקף אשר הונפק על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי, כי השימוש על ידו בכרטיס האשראי מבוצע בהתאם להוראות כל דין, כי קרא תקנון זה, כי הינו מסכים להוראותיו ולכך שתהליך הרכישה בצחיל'ה יהא כפוף לתנאים המפורטים בו וכי הוא מוותר בזאת על כל טענה או תביעה כנגד צחיל'ה או מי מטעמה, למעט טענות הקשורות בהתחייבות מפורשת של צחיל'ה על פי תקנון זה בלבד.
  8. כל משתמש בפלטפורמה מצהיר, מסכים ומתחייב לעמוד בכל התנאים הבאים:

א.      לא להעביר, לאסוף או לעשות שימוש בתכנים ו/או בפרטים ו/או בכל מידע אחר הנמצא בפלטפורמה, בין אם המידע כאמור שייך לשותפות ובין אם לצד שלישי, אלא לשם שימוש בפלטפורמה למטרה שלשמה נועד ועל פי תנאי שימוש אלו.

ב.      בפרט, לא לעשות כל שימוש בפלטפורמה לכל מטרה שהיא בלתי חוקית ו/או פוגענית ו/או אשר תפריע, תשבש, תשנה, תשמיד, תפגום, תגביל, תחבל או תשפיע בכל דרך אחרת על פעולתו התקינה של הפלטפורמה בכל דרך שהיא.

9.       המשתמש בפלטפורמה רשאי לעשות בו שימוש למטרות חוקיות, בתום לב, לשימושו האישי בלבד, ובהתאם להוראות כל דין ולתקנון זה.

10.   המשתמש מתחייב שלא לעשות שימוש בפלטפורמה לצרכים מסחריים, להצגה חוזרת באתרים ו/או אפליקציות של צדדים שלישיים, לביצוע רכישות שמטרתן הונאה או תרמית, או כל מעשה ו/או מחדל אחרים העלולים לפגוע בשותפות ו/או בפלטפורמה ובפעילותם התקינה ו/או בצדדים שלישיים.

11.   בכפוף לאמור, מובהר כי ללא מתן הרשאה בכתב מראש על ידי צחיל'ה, חל איסור מוחלט על המשתמש לבצע את הפעולות הבאות:

(א)                לעשות שימוש מסחרי בפלטפורמה ו/או בתוכן הפלטפורמה;

(ב)                להעתיק, לשחזר, לשנות, לעבד, לתרגם, לבצע הנדסה חוזרת, להפיץ או לאחסן את תוכן הפלטפורמה, כולו או חלקו;

(ג)                  להפעיל או לאפשר הפעלת יישום או תוכנות מסוג Robots, Crawlers וכדומה, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תוכן הפלטפורמה;

(ד)                להציג תוכן מהפלטפורמה בתוך מסגרת (Iframe) גלויה או סמויה או להציג את תוכן הפלטפורמה בכל דרך שהיא, לרבות באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת, המשנים את עיצובם המקורי בפלטפורמה ו/או מחסירים דבר כלשהוא;

(ה)                לשבש ו/או לנסות לשבש את פעולת הפלטפורמה באמצעות פעולות שונות, לרבות אך לא רק

(1)      חדירה לא מורשית לשרתים ו/או לחשבונות ו/או לנתונים של הפלטפורמה;

(2)     בדיקה ו/או סריקה ו/או דגימה של הפלטפורמה, לרבות ניסיונות לבדיקת חדירותו;

(3)     שיבוש ו/או ניסיון שיבוש של השירות המוענק באמצעות הפלטפורמה ללקוחות ו/או את פעילות השרתים מהם פועל הפלטפורמה;

(ו)                  להפר ו/או לנסות להפר כל זכות של משתמשים אחרים בפלטפורמה, לרבות הזכות לפרטיות ו/או לאסוף מידע אישי על המשתמשים בפלטפורמה ללא הסכמתם המפורשת בכתב, לרבות באמצעים אוטומטיים ו/או על ידי גישה בלתי מורשית למכשיר או לנתונים שלהם;

(ז)                 לפגוע בכבודו או בפרטיותו של משתמש אחר ו/או להשתמש בפלטפורמה ו/או בתוכנו כדי לפגוע בשמו הטוב של כל אדם ו/או לפרסם דברי הסתה, הונאה, תרמית, לשון הרע ו/או כל מידע אחר שהוא שקרי, בלתי אמין או שיש בו כדי לפגוע במזיד;

(ח)                שימוש בפלטפורמה או בתוכנו לשם יצירת מאגר מידע ו/או לקט;

(ט)                כל פעולה אחרת שיש בה כדי לפגוע ו/או לגרוע בזכויות יוצרים ו/או זכות אחרת של צחיל'ה ו/או צד ג'.

צחיל'ה שומרת לעצמה את הזכות לנקוט בכל אמצעי משפטי, אזרחי או פלילי, נגד משמשים שיפרו את הוראות סעיף זה, לרבות מניעת גישה של המשתמש לפלטפורמה ו/או לחשבונו בפלטפורמה.

  1. צחיל'ה רשאית לעדכן תקנון זה בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי, וללא מתן התראה מוקדמת. כל עדכון כאמור ייכנס לתוקפו ממועד פרסומו בפלטפורמה, ולמשתמש לא תהא כל טענה בגין שינוי התקנון. כל פעולה שתבוצע לאחר מועד העדכון תהא כפופה לתקנון המעודכן.
  2. צחיל'ה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לשנות ו/או להפסיק בכל עת את פעילותה, וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת כלשהן ולמשתמש לא תעמוד כל דרישה, טענה או תביעה כנגד צחיל'ה במקרה כאמור.
  3. התקנון ותכני הפלטפורמה מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד. ההתייחסות הינה לשני המינים כאחד. בכל מקום בו מנוסח תוכן הפלטפורמה ו/או תקנון זה בלשון יחיד ההתייחסות הינה ליחיד ו/או לרבים לפי העניין.
  4. כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות המשתמש, ולא ישמשו בפרשנות התקנון.

 

הרשמה לפלטפורמה

  1. לשם ביצוע הזמנה של מוצרים, באפשרות הלקוח להירשם לפלטפורמה באמצעות טופס הרשמה מקוון (להלן: "טופס הרשמה") הכולל הזנת שם משתמש, סיסמה וכתובת הדואר האלקטרוני. פרטים אלה ישמשו לזיהויו ברכישות עתידיות, וכן לשחזור הסיסמה ככל שתשכח. לחלופין, ניתן להשלים הזמנה גם ללא פתיחת חשבון קבוע, באמצעות מילוי פרטי הזמנה בדף ה"צ'ק אאוט" בלבד.
  2. בפלטפורמה עשויים להופיע טפסי הרשמה נוספים – לרבות חלונית "פופ-אפ" לרישום לרשימת תפוצה – ובהם תתאפשר הזנה חלקית בלבד של פרטי המשתמש. מובהר כי בנוסף, הלקוח יכול לאשר קבלת תוכן פרסומי גם במסגרת תהליך ההזמנה (checkout). אישור כאמור מקנה ל-"צחיל'ה" את הזכות להעביר ללקוח תוכן פרסומי ועדכונים באמצעים מגוונים, לרבות באמצעות דוא"ל, SMS, הודעות באפליקציית וואטסאפ (WhatsApp) ו/או הודעות פוש, והכול בהתאם להוראות הדין.
  3. על הלקוח לבדו מוטלת האחריות לשמור את סיסמתו לפלטפורמה בסוד. מובהר, כי הלקוח יהיה אחראי על כל הפעולות המתבצעות באמצעות חשבון המשתמש שלו יחד עם הסיסמא המשויכת לו.
  4. צחיל'ה רשאית מעת לעת לדרוש פרטי זיהוי נוספים.
  5. ההרשמה לפלטפורמה וכן שירותים מסוימים המופעלים דרכו עשויים לחייב שימוש במערכת מסרונים (SMS) או הודעות פנימית, ולעיתים בדואר אלקטרוני, לצורך ניהול, תפעול, אימות, זיהוי, או כל פעולה אחרת שתידרש לצורך תפעולו התקין של השירות המתבקש. הלקוח מסכים מראש לכך שצחיל'ה תהיה רשאית לשלוח אליו הודעות כאמור, לרבות לצורכי תפעול, אימות, זיהוי, תזכורות, עדכונים או כל צורך הנוגע לשירות המבוקש.
  6. צחיל'ה שומרת לעצמה את הזכות למנוע מכל אדם להשתמש בפלטפורמה, באופן זמני או לצמיתות על פי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי למסור הודעה על כך מראש, לרבות בכל אחד מהמקרים הבאים:

21.1.  ביצוע מעשה בלתי חוקי ו/או הפרת הוראות הדין;

21.2.  הפרת תנאי מתנאי תקנון זה;

21.3.  מסירת פרטים שגויים במתכוון;

21.4.  ביצוע פעולה העלולה לפגוע בפעילותו התקינה של הפלטפורמה ו/או במי מהספקים ו/או בצד ג’ כלשהו;

21.5.  כרטיס האשראי שברשות המזמין נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.

מוצרים

  1. צחיל'ה אינה מתחייבת, בכל דרך שהיא, לקיום מגוון מסוים של מוצרים בפלטפורמה, והיא רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לעדכן, לשנות, להחליף או להסיר בכל עת מוצרים מהפלטפורמה, כולו או חלקו, בכל עת וללא מתן מוקדמת.
  2. צחיל'ה שומרת לעצמה את הזכות הבלעדית לקבוע את אופן הצגת המוצרים בפלטפורמה, לרבות סיווגם, תיאורם, תמחורם, אופן אריזתם, הצגתם החזותית, משקלם המשוער או פרטים טכניים אחרים לגביהם.
  3. הלקוח מאשר כי ייתכנו סטיות (חיוביות או שליליות) בין המשקל בעת ההזמנה לבין המשקל שנשקל בפועל, וכי התמחור הסופי יתבסס על המשקל שנשקל בפועל על ידי צחיל'ה. מובהר כי השקילה נעשית עם האריזה החיצונית בלבד (כגון שקית או קופסה), אך ללא אריזת המשלוח (כגון ארגז). עוד מובהר כי ייתכן שינוי מסוים במשקל המוצר בין מועד שקילתו לבין מועד מסירתו ללקוח, כתוצאה מאיבוד נוזלים או גורמים טבעיים אחרים. ללקוח לא תהיה כל טענה בגין פער כאמור, ככל שמדובר בסטייה סבירה שנובעת מנסיבות טבעיות ושאינה חורגת ממשקל שנשקל ונחויב בפועל.
  4. מובהר למשתמש, כי בשל טיבם של המוצרים הנמכרים בפלטפורמה לא ניתן בכל מקרה להבטיח התאמה מוחלטת למשקל שנבחר בעת ההזמנה, ולכן תיתכן עקב כך סטייה , חיובית או שלילית, בין המשקל המוזמן למשקל בפועל. הלקוח מאשר כי תמחור המוצר לחיוב בפועל יחושב לפי המשקל שנשקל בפועל, ולפיכך עשוי להיות שונה מהמחיר המשוער בעת ביצוע ההזמנה, ולא תהיה לו כל טענות כנגד צחיל'ה בקשר לכך.
  5. צחיל'ה פועלת להצגת מידע מלא ונכון לגבי המוצרים בפלטפורמה, אך לא תישא באחריות בגין שגיאות, השתמטות או אי דיוקים שנעשו בתום לב. תמונות המוצרים בפלטפורמה הינן להמחשה בלבד, וייתכנו הבדלים בין המוצרים במציאות לבין המוצרים בפלטפורמה (לרבות הבדלי מראה, גוון, גודל, תכונות, ערכים תזונתיים וכיוצא באלה), בהתאם למידע המסופק על ידי הספקים או היצרנים.
  6. במקרה שבו מוצר שהוזמן אינו מצוי במלאי בעת ההכנה למשלוח, צחיל'ה רשאית להסירו מההזמנה, ליזום פנייה ללקוח לצורך תיאום תחליף, או לחילופין לספק תחליף מתאים או לזכות את הלקוח, לפי שיקול דעתה.
  7. לקוח אשר סימן בעת ההזמנה כי הוא מאשר קבלת תחליפים, מסכים מראש כי צחיל'ה רשאית לספק מוצר חלופי שווה ערך מתוך המלאי הקיים, לרבות שוני סביר במותג, טעם, אריזה או גודל, ובלבד שאין מדובר בשוני מהותי. הלקוח מוותר על כל טענה בדבר אי התאמה במקרה כאמור.
  8. ללקוח לא תהא כל טענה נגד צחיל'ה בגין תאריך התפוגה שעל גבי המוצר שסופק לו כל עוד תאריך התפוגה של המוצר אשר סופק הינו זמן סביר במועד הספקתו ללקוח בהתאם לעניין ולסוג המוצר.
  9. הוראות סעיפים אלה כפופות ונלוות למדיניות ההספקה, כמפורט בפרק "ההספקה".
  10. ככל שיימכרו בפלטפורמה משקאות משכרים, המכירה, ההזמנה וההספקה תבוצענה בכפוף להוראות הדין.

רכישת מוצרים באמצעות הפלטפורמה

  1. רכישת המוצרים תתבצע באמצעות הוספת מוצרים לסל הקניות, תוך סימון הכמות הרצויה וכל מידע נוסף שיתבקש על ידי צחיל'ה. לאחר מכן, יידרש הלקוח למלא בטופס ההזמנה המקוון את פרטיו האישיים, ובכלל זה: שם פרטי, שם משפחה, מס' טלפון וכתובת דואר אלקטרוני, וכן פרטי כתובת מלאה למשלוח, לרבות יישוב, רחוב, מס' בית, קומה, דירה, כניסה וכל פרט מזהה אחר שיש בידיו לסייע למבצע המשלוח לפלטפורמה בקלות את הנכס אליו מתבצעת מסירת ההזמנה, לרבות הערות ומידע בנוגע לפעולת השילוח ו/או במידה ומקבל ההזמנה אינו בבית.
  2. יובהר כי מילוי מלא ומדויק של הפרטים כאמור הינו תנאי להשלמת הזמנה, והאחריות למילוי נכון ומלא תחול על הלקוח בלבד.
  3. עם השלמת תהליך ההזמנה, יתבקש הלקוח לאשר את פרטי ההזמנה ואת נכונות הפרטים שמסר. הלקוח מתחייב כי המידע שימסור בטופס ההזמנה יהיה נכון, מלא ומעודכן.
  4. פרטי הלקוח לצורך ההזמנה יעודכנו בהתאם לפרטים שהוזנו בטופס ההזמנה המקוון בפלטפורמה. צחיל'ה תהא רשאית להסתמך עליהם לצורך חיוב, משלוח או כל פעולה נדרשת אחרת.
  5. מילוי טופס ההזמנה במלואו ייחשב ליצירת הזמנה מחייבת על ידי הלקוח (לעיל ולהלן: "הזמנה"). עם קליטת ההזמנה, יבוצע אימות של פרטי אמצעי התשלום, לרבות כרטיס האשראי ו/או אמצעי תשלום אחר ככל שיהיה זמין בפלטפורמה, בהתאם לאמצעי התשלום שנבחר – תיחשב ההזמנה כמאושרת, והלקוח יחויב בהתאם.

מבלי לגרוע, השלמת העסקה כפופה להימצאות המוצרים במלאי בפועל במועד הליקוט, ולשותפות שמורה הזכות לבטל פריטים שאזלו, כמפורט להלן.

  1. שירותי צחיל'ה בפלטפורמה אינם מהווים הצעה בלתי הדירה למכירת מוצרים. קבלת הזמנה מאת הלקוח לרכישת מוצרים תהווה הצעה של הלקוח לרכישתם וקבלת ההצעה תתבצע רק באמצעות הספקת המוצרים בפועל ללקוח (בכפוף למלאי הקיים במועד ההספקה ובהתאם להוראות השימוש).
  2. הפרטים כפי שהוזנו בטופס ההזמנה על ידי הלקוח, יהוו ראיה חלוטה לנכונות הפעולות.

צחיל'ה לא תישא באחריות כלשהי בגין טעויות הקלדה מצד הלקוח, והאחריות הבלעדית מוטלת עליו.

המחירים

  1. מחירי המוצרים המפורסמים בפלטפורמה מתעדכנים מעת לעת, ויכולים להשתנות לפי שיקול דעתה הבלעדי של צחיל'ה. המחיר המחייב עבור מוצר מסוים יהיה המחיר המעודכן במועד הכנת ההזמנה בפועל, ולא בהכרח המחיר שצוין במועד ביקור הלקוח בפלטפורמה או ביצוע ההזמנה.
  2. המחיר הקובע לצורך חישוב סכום החיוב הוא המחיר שצוין עבור כל מוצר במעמד ביצוע ההזמנה בפלטפורמת צחיל'ה. גם אם במועד הליקוט וההספקה בפועל יעודכנו מחירי המוצרים, הלקוח יחויב לפי המחירים שהופיעו באתר בעת ההזמנה. עם זאת, ככל שפורסם בטעות מחיר שגוי למוצר מסוים, שמקורה בתום לב (כגון: טעות סופר), צחיל'ה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את ההזמנה ביחס לאותו מוצר.
  3. מחירם של חלק מהמוצרים המופיעים בפלטפורמה נקבע לפי משקל המוצרים.

במוצרים אלו תיתכן סטייה מסוימת בין משקל המוצר כפי שהוזמן לבין המשקל שיסופק בפועל. במקרה כזה, יחושב המחיר לפי המשקל בפועל שיימדד במעמד הליקוט, והחיוב יתבצע בהתאם. הלקוח מצהיר כי הינו מודע לכך שייתכנו שינויים במחיר בהתאם לשוני בין המשקל המבוקש למשקל בפועל, ולפיכך לא תעמוד לו כל טענה נגד צחיל'ה או מי מטעמה בשל כך ולא יהיה זכאי לכל פיצוי בקשר לכך.

  1. המחירים בפלטפורמה נקובים בשקלים חדשים (₪) וכוללים מס ערך מוסף (מע"מ), ככל שחל, בהתאם לשיעורו במודע הכנת ההזמנה והחיוב הסופי. למוצרים שאינם חייבים במע"מ לפי דין, יוצגו המחירים בהתאם. המועד הקובע לעניין שיעור המע"מ הוא מועד הכנת ההזמנה בפועל וביצוע חיוב הסופי, ולא מועד קליטת ההזמנה בפלטפורמה.
  2. צחיל'ה רשאית להציע מעת לעת מבצעים, הנחות, קופונים, קודים בלעדיים או כל הטבה אחרת, לפי שיקול דעתה הבלעדי ולתנאים שיקבעו על ידה. צחיל'ה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק, לבטל, לשנות או להגביל כל הטבה כאמור – בכל עת, באופן מידי וללא צורך במתן הודעה מוקדמת.
  3. השתתפות במבצעים כפופה לתנאים שייקבעו על ידי צחיל'ה ולמילוי כל הדרישות מצד הלקוח.
  4. הסכום המינימלי (נכון לכתיבת תקנון זה: 199 ש"ח כולל מע"מ, לא כולל דמי משלוח), יהיה בהתאם למפורט בפלטפורמה מעת לעת.
  5. בנוסף למחיר המוצרים, הלקוח יחויב בתשלום דמי משלוח, כפי שיצוינו במעמד ההזמנה. צחיל'ה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את שיעור דמי המשלוח מעת לעת, והשינוי יחול על הזמנות שיבוצעו לאחר מועד פרסומו המעודכן בפלטפורמה. בהתאם לכתובת ולשיטת המשלוח שנבחרה. נכון למועד כתיבת תקנון זה, לא ניתנת האפשרות לאיסוף עצמי, וכל הספקה תבוצע באמצעות משלוח בלבד.
  6. דמי המשלוח ישולמו עם תשלום ההזמנה. במכירה של תשלום בתשלומים – בין אם באמצעות כרטיס אשראי ובין אם באמצעות פלטפורמת תשלום דיגיטלית – תהיה צחיל'ה רשאית לחייב את דמי המשלוח כבר בתשלום הראשון.

התשלום

  1. הלקוח יוכל לשלם עבור ההזמנה באמצעות כרטיס אשראי תקף ו/או כל שירות תשלום מקוון ו/או אחר, כפי שיהיה זמין לשימוש בפלטפורמה מעת לעת, לפי שיקול דעתה של צחיל'ה. התשלום בתשלום אחד או במספר תשלומים, בהתאם לאפשרויות הקיימות בפלטפורמה בעת ההזמנה.
  2. צחיל'ה שומרת לעצמה את הזכות לקבוע הסדרי תשלומים נוספים ללקוחות שתבחר, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות אפשרות לתשלום באמצעים אחרים על כרטיס אשראי ככל שיתמכו בהם בפלטפורמה.
  3. לצורך ביצוע התשלום, על הלקוח להזין את פרטי כרטיס האשראי, מספר תעודת הזהות, סוג הכרטיס ותוקפו. לאחר קליטת ההזמנה תשלח ללקוח הודעת אישור בדוא"ל, המעידה על קבלת פרטי ההזמנה בלבד, ואינה מהווה אישור סופי לביצוע העסקה או להתחייבות להספקה.
  4. תנאי האשראי יהיו בהתאם לתנאים שיהיו נהוגים בצחיל'ה במועד ההספקה.
  5. ביצוע הזמנה בפלטפורמה כפוף לעמידה בסכום מינימום להזמנה, אשר יוצג בפלטפורמה ו/או במעמד ההזמנה בעמוד התשלום שבפלטפורמה (לא כולל דמי משלוח). צחיל'ה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את סכום המינימום להזמנה מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במתן הודעה מוקדמת.
  6. עם קבלת ההזמנה, תבצע צחיל'ה בדיקה של פרטי התשלום והזכאות לאשראי. רק לאחר סיום ליקוט ההזמנה, תחויב ההזמנה ותשלום ייגבה בפועל. צחיל'ה שומרת לעצמה את הזכות לא לאשר הזמנה לפי שיקול דעתה, לפנות ללקוח לצורך השלמה או ביטול, ולהחיל הסדרי תשלום ייחודיים ללקוחות או לאמצעי תשלום שונים.
  7. צחיל'ה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק או להגביל את האפשרות להשתמש באמצעי תשלום מסוימים, וכן להתיר שימוש באמצעים נוספים, הכול לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך בהודעה מוקדמת.
  8. אישור העסקה כפוף להימצאות המוצרים במלאי במועד ההספקה. במקרה של חוסר במלאי, צחיל'ה תהא רשאית להסיר את המוצר מההזמנה, לזכות את הלקוח בגינו או לספק מוצר חלופי, ככל שסומנה הסכמה לכך (בכפוף לאמור בסעיף הבא), והכל לפי שיקול דעתה ובהתאם למלאי הקיים. הלקוח לא יהיה זכאי לכל סעד נוסף במקרה כזה ולא תהיה לו כל טענה בקשר לכך. יובהר כי האמור לעיל יחול גם במקרה שבו המוצרים הוצגו בפלטפורמה כקיימים במלאי.
  9. לקוח אשר סימן בעת ההזמנה כי הוא מאשר קבלת תחליפים, מאשר כי צחיל'ה רשאית לספק, לפי שיקול דעתה, מוצר חלופי דומה מבחינת שימוש ומטרה. מובהר כי אין בציון הסכמה זו כדי להטיל חובה על צחיל'ה לספק תחליפים בפועל.

הספקה

  1. המוצרים הנכללים בהזמנה יסופקו על ידי צחיל'ה (לעיל ולהלן: "המשלוח"), בכפוף לאמור בתקנון זה.
    מובהר כי הספקת המוצרים תעשה רק בכפוף לאישור העסקה ואמצעי התשלום, כפי שפורט לעיל תחת הכותרת "התשלום".
  2. השירות שניתן במסגרת צחיל'ה מוענק בתחומי מדינת ישראל, ובאזורים מוגדרים בלבד, הכל כפי שייקבע מעת לעת על ידי צחיל'ה לפי שיקול דעתה הבלעדי (להלן: "אזור השירות"). לבירור אם מען מסוים נכלל באזור השירות, ניתן לבדוק בפלטפורמה האינטרנט או לפנות לשירות הלקוחות של צחיל'ה, כאמור בסעיף 2 לעיל. יובהר כי על אף האמור לעיל, צחיל'ה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את אזורי השירות מעת לעת, ללא צורך במתן הודעה מוקדמת מראש.
  3. ימי ההספקה יחושבו לפי ימי העסקים, לרבות ימי שישי, ולמעט ימי שבת, ערבי חג, חגים ומועדים מיוחדים, וזאת בהתאם לאזורי הפעילות וזמינות השירות. ההזמנה תסופק לכתובת שנמסרה על ידי הלקוח בעת הרישום לפלטפורמה ו/או בעת ביצוע ההזמנה. המשלוח ייעשה על ידי צחיל'ה ו/או מי מטעמה ו/או חברת משלוחים, בהתאם לתנאי חברת המשלוחים (ככל שיבוצעו על ידי חברת משלוחים), לאזור השירות ובתאום מראש עם מקבל ההזמנה. במידה ואין ביכולתה של צחיל'ה ו/או מי מטעמה ו/או חברת המשלוחים לבצע את המשלוח עד לכתובת המשלוח מכל סיבה שהיא, צחיל'ה תודיע ללקוח, ותבוטל ההזמנה.
  4. צחיל'ה תפעל כמיטב יכולתה לספק את המוצרים ביום ההספקה שנבחר על ידי הלקוח, בכפוף לזמינות משלוחים ביום זה באזור הרלוונטי. לקוח רשאי לבחור את יום ההספקה בלבד, בהתאם לשעות ההספקה האפשריות כפי שיוצגו בפלטפורמה בעת ביצוע ההזמנה, ובהתאם ליישוב ותאריך ההספקה. צחיל'ה שומרת לעצמה גמישות ודינמיות בזמינות ימי שעות ההספקה לפי אזור.
  5. צחיל'ה עושה מאמצים להציג בפלטפורמה אך ורק מוצרים זמינים במלאי. עם זאת, הספקת המוצרים כפופה לזמינותם בפועל במועד ההזמנה ו/או במועד ההספקה. היה וייוודע כי מוצר שהוזמן אינו זמין – אף אם הוצג בפלטפורמה כזמין – תהא צחיל'ה רשאית לבטל את ההזמנה כולה או חלקה, להשיב ללקוח כל סכום ששולם בגין אותו מוצר ו/או לבטל את החיוב בגינו, לפי העניין. הלקוח מוותר מראש על כל טענה או דרישה נוספת בקשר לכך.
  6. ככל שלא יסופק אחד או יותר מהמוצרים שנכללו בהזמנה, צחיל'ה תשיב ללקוח את התמורה בגינו, ו/או תבטל את החיוב בגינם ו/או תבטל את ההזמנה ו/או תתאם עם הלקוח מועד חדש להספקת המוצר, בהתאם לשיקול דעתה.
  7. צחיל'ה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש כי הלקוח יהיה נוכח במועד הספקת ההזמנה, וכי יציג תעודה מזהה ו/או את כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה ההזמנה. אם הלקוח הלקוח או מי מטעמו לא יהיה נוכח בעת ההספקה במען המבוקש להספקה – ההזמנה תוחזר, ועל הלקוח ליצור קשר עם מוקד השירות לצורך תיאום מועד חלופי. במקרה כזה, יחויב הלקוח בדמי שירות נוספים בהתאם לתעריפי צחיל'ה. עם זאת, ככל שהלקוח יתבקש לאשר טלפונית או במסרון, בעת ההספקה, כי הוא מבקש שהזמנה תושאר מחוץ לדלת – יפעל השליח בהתאם, ובמקרה זה ללקוח תהא האחריות הבלעדית למוצרים מרגע הגעתם, לרבות שלמותם, תקינותם ומצבם.
  8. מובהר, כי ככל שהמשתמש יאשר להשאיר את המוצרים בסמוך לדלת מענו או במקום אחר הסמוך למענו, יראו את הלקוח כמסכים ומאשר בזאת, כי האחריות על המוצרים תחול עליו בלבד, מרגע הגעתם, לרבות שלמותם תקינותם ומצבם. כמו כן, הוא יראוהו כמצהיר כי לא תהיה לו כל טענה ו/או תביעה, לרבות בגין גניבה ו/או קלקול בקשר למוצרים שהושארו כאמור.
  9. השליח ייצור קשר עם הלקוח בעת ההגעה לכתובת. אם לאחר ניסיון ליצור קשר לא יתקבל מענה, יושאר המשלוח ליד הדלת, והלקוח יחשב כמי שנתן לכך את הסכמתו מראש.
  10. אי עמידת צחיל'ה במועד ההספקה שתואם, מכל סיבה שהיא, לא תפטור את המשתמש מתשלום עבור הזמנה שסופקה לו בפועל.
  11. מועד המשלוח יחושב החל מיום הודעת צחיל'ה ללקוח על אישור ההזמנה.
  12. צחיל'ה לא תהיה אחראית לכל איחור ו/או עיכוב בהספקה ו/או לאי הספקה של המוצרים אשר נגרם כתוצאה מאחת הסיבות להלן:

68.1.  אירועי כח עליון, ובכלל זה מלחמה, מבצע צבאי, מצב חירום, נזקי טבע, שריפות, חסימות דרכים, שביתות, השבתות כלליות או מקומיות, או תקלות אצל ספקי שירותים ו/או מוצרים;

68.2.  כתובת המשלוח מחוץ לאזור השירות;

68.3.  עודף חריג בהזמנות, לרבות בתקופת חגים;

68.4.  הפרת התקנון על ידי הלקוח, לרבות מסירת פרטים שגויים;

68.5.  נסיבות אחרות שאינן בשליטת צחיל'ה, לרבות תקלות הקשורות בגורמי השליחות.

68.6.  עיכובים הנובעים מהתקשרות עם הלקוח לאחר ההזמנה, ובכלל זה שינוי פרטים, בקשות להחלפת מוצרים, אישורים מחודשים או עיכוב במענה מטעמו. במקרים כאמור, ייחשב מועד ההספקה לפי המועד המתוקן והמותאם, ולא יראו את ההספקה כחריגה מהתחייבות צחיל'ה לפי התקנון

  1. המוצרים המוזמנים יארזו בשקיות ניילון ו/או בכל אריזה אחרת, לפי שיקול דעת צחיל'ה, ולא תהא למזמין כל טענה ו/או תביעה בשל כך

החזרת מוצרים

  1. על הלקוח לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו ולהשוותו הן להזמנה והן לחשבונית שתימסר לו בעת ההספקה.
  2. במקרה שתתגלה אי התאמה של המוצרים בעקבות הבדיקה הנ"ל על הלקוח להודיע על כך למוקד שירות הלקוחות בתוך 24 שעות לאחר מועד ההספקה. אי מתן הודעה בתוך פרק הזמן האמור, תהווה ויתור של המשתמש על כל טענה ו/או תביעה בקשר לאי התאמה ו/או אי שביעות רצון מצידו.
  3. במקרה כזה, מוקד שירות לקוחות יתאם עם הלקוח את ההשלמה/ההחלפה/ההחזרה של המוצר/ים ו/או את החיוב/הזיכוי הכספי של הלקוח, לפי העניין וככל שמתחייב על פי כל דין.
  4. חרף האמרו בכל מקום אחר בתקנון זה, לא ניתן להחזיר מוצר אשר נעשה בו שימוש ו/או מוצר אשר תאריך תפוגתו עבר זולת מקרים בהם תוקף המוצר עבר טרם הגעת המוצר לידי המזמין.

ביטול / שינוי הזמנה

  1. הלקוח רשאי לבטל עסקה שביצע בפלטפורמה, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א–1981, ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א–2010, והכל בכפוף להוראות תקנון זה והוראות הדין ובכפוף להוראות הדין לעניין טובין פסידים דוגמת ירקות ופירות, אשר בכפוף לכל דין אינם ניתנים להחזרה ו/או ביטול.
  2. יובהר כי טעות בהקלדת נתונים על ידי הלקוח, לרבות כתובת, סוג המוצר או כמותו, לא תקנה לו זכות לביטול חד-צדדי של העסקה, אלא אם כן נקבע אחרת בתקנון זה או מכוח הדין.
  3. ניתן לבטל הזמנה, כולה או חלקה, או לבצע בה שינוי, עד השעה 8:00 בבוקר של יום ההספקה. הזמנות למשלוח באותו יום שיבוצעו לאחר שעה זו – לא ניתן יהיה לבטל או לשנות. צחיל'ה שומרת לעצמה את הזכות לגבות תשלום מלא בגין הזמנה שלא בוטלה בהתאם למועדים האמורים.
  4. ביטול/שינוי ההזמנה יכול להתבצע באמצעות הודעה בכתב לכתובת הדואר האלקטרונית של מוקד שירות הלקוחות של צחיל'ה, כמצוין בסעיף 2 לעיל. הודעה תיחשב כהתקבלה רק עם קבלת אישור מסודר ממוקד השירות.
  5. לצורך בירור סטטוס ההזמנה ובקשה לביטולה, על הלקוח לפנות מיידית לשירות הלקוחות באמצעות הפרטים המפורטים בפלטפורמה. החברה תעשה מאמץ סביר לעצור את ההזמנה ככל שניתן, אך אינה מתחייבת לכך לאחר שלב הליקוט.
  6. לאחר קבלת הודעת הביטול ואישורה, יושב ללקוח הסכום ששולם על ידו בגין המוצר, ככל שחויב בהזמנה, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח לפי הנמוך (דמי המשלוח אינם חלק ממחיר המוצר ולכן ינוכו בנפרד מההחזר). זיכוי כספי במקרים כאמור יבוצע תוך 14 ימי עסקים ממועד הביטול.
  7. במקרה של ביטול עסקה עקב אי התאמה במוצר, לא ייגבו דמי ביטול. ההחזר הכספי יבוצע עד 14 ימי עסקים ממועד אישור הביטול, באמצעות אותו אמצעי תשלום שבו בוצעה העסקה. למען הסר ספק, החזר יתבצע רק לאחר החזרת המוצר בפועל, ככל שנמסר ללקוח, ובמצב תקין כפי שסופק.
  8. החזרת מוצרים וביטול עסקאות יבוצעו בהתאם לאמור בתקנון זה ובכפוף להוראות הדין לטובין פסידים דוגמת ירקות ופירות, אשר בכפוף לכל דין אינם ניתנים להחזרה ו/או ביטול.
  9. צחיל'ה תהא רשאית, לפי שיקול דעתה, לבטל או להפסיק עסקה ו/או מכירה ו/או לבטל הזמנה, כולה או חלקה, ו/או את פעילות הפלטפורמה, כולו או חלקו. בפרט, אם נפלה טעות מהותית בפרסום בפלטפורמה, לרבות טעות בתיאור המוצר או מחירו.

הודעה על ביטול או הפסקה מעין זה תימסר ללקוח, וצחיל'ה תימנע מחיוב כרטיס האשראי שלו או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצרים, ככל ששולם. למעט השבת הסכום ששולם בפועל, הלקוח מוותר על כל טענה, דרישה או תביעה כלפי צחיל'ה בגין ביטול העסקה כאמור בסעיף זה, לרבות בגין אובדן רווח, עוגמת נפש או הסתמכות.

  1. צחיל'ה רשאית לבטל הזמנה בכל במקרה בו נפלה טעות סופר ו/או שגיאה באשר למחיר המוצר ו/או תיאורו ו/או זמן הספקתו, או כל טעות אחרת מכל סוג שהוא (להלן: "טעות"). עם גילוי הטעות, תפעל צחיל'ה לתיקונה ותודיעה ללקוח בהתאם. הרכישה תתאפשר על ידי המשתמשים רק בהתאם למידע נכון שיוזן בפלטפורמה מחדש וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או תלונה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד צחיל'ה בגין ביטול ההזמנה ו/או בגין אי המוצרים.
  2. מלבד האמור, צחיל'ה שומרת לעצמה את הזכות לבטל או לא לאשר כל הזמנה, לרבות הזמנה טלפונית, במקרים חריגים לפי שיקול דעתה הבלעדי ולפי כל דין.
  3. כאמור לעיל, ככל שיתגלה כי מוצר אזל מהמלאי ו/או כי אין באפשרות צחיל'ה לספקו תוך זמן סביר, רשאית צחיל'ה לבטל את ההזמנה או להציע פריט חלופי שווה ערך. בוטלה הזמנה כאמור, צחיל'ה לא תהיה אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי, לרבות אך לא רק בגין רכישת הפריט אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר. החזר כספי יתבצע בגין מוצרים שלא סופקו בלבד, ככל שחויב הלקוח בגינם.

רכישה טלפונית

  1. ביצוע הזמנה ורכישה על ידי הלקוח בצחיל'ה אפשרי הן באמצעות תקשורת האינטרנטית, והן באמצעות תקשורת טלפונית עם מוקד שירות הלקוחות. צחיל'ה רשאית להקליט חלק מהשיחות במוקד השירות למטרת ביקורת ו/או תיעוד דו/או שיפור השירות.
  2. הוראות תקנון זה לעניין הזמנות מקוונות תחולנה, בשינויים המחויבים ובכפוף לאמור לעיל בדבר דמי שירות, גם על הזמנות שיבוצעו בטלפון, ככל שיבוצעו.
  3. לקוח שביצע הזמנה טלפונית, רשאי לשנות או לבטל את ההזמנה, או להחזיר מוצר כלשהו ממנה, באמצעות פנייה למוקד שרות הלקוחות, והכל בכפוף להוראות תקנון זה בדבר אופן שינוי וביטול הזמנות.

שעות פעילות בצחיל'ה

  1. הזמנה בפלטפורמה ניתנת לביצוע בכל שעות היממה, למעט כאשר הפלטפורמה מושבת לצורכי תחזוקה או מכל סיבה אחרת. מועד ההספקה של ההזמנה יתבצע בהתאם לתנאים המפורטים בתקנון זה.
  2. הזמנה ו/או שינוי הזמנה ו/או ביטול הזמנה אפשריים בשעות פעילות מוקד שרות הלקוחות בלבד. שעות הפעילות תיקבענה לפי שיקול דעתה הבלעדי של צחיל'ה, ויעודכנו מעת לעת בפלטפורמה, ללא צורך במתן הודעה מוקדמת.
  3. מובהר בזאת כי על אף האמור בתקנון זה, ייתכנו שינויים או חריגות במועדי ההספקה ובשעות פעילות מוקד השירות, ולצחיל'ה לא תהא כל התחייבות מחייבת כלפי הלקוח לעניין עמידה מדויקת במועדים אלה.

אחריות ושיפוי

  1. השימוש בפלטפורמה ו/או כל הסתמכות על המידע המובא בו, הינו על אחריות המשתמש בלבד. כל המידע, המוצרים, השירותים והגרפיקה הנלווית הכלולים בפלטפורמה, מוצעים למשתמש "כמו שהם" (As Is), וולא אחריות מכל סוג, במופרש או במשתמע, וצחיל'ה לא תישא באחריות לאי זמינות הפלטפורמה, לטעויות, אי-דיוקים או לשגיאות בחומר המוצג בפלטפורמה, ולא תהא אחראית, במישרין או בעקיפין, לזמינות, אמיתות, מהימנות ו/או מידת הדיוק של התוכן המופיע בפלטפורמה, והסתמכות על כל תוכן המוצג בפלטפורמה או דרכו הינה באחריות המשתמש בלבד.
  2. מובהר כי אין לראות במידע שבפלטפורמה ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות בתחום הבריאות, התזונה או הכשרות, ואין להסתמך עליו ככזה.
  3. צחיל'ה לא תישא באחריות לכל נזק, לרבות נזק גוף, ו/או הפסד ו/או חסרון כיס, ולרבות נזק עקיף, תוצאתי, נסיבתי או עונשי, גם אם היה צפוי מראש, שייגרם ללקוח ו/או לצד ג' כלשהו כתוצאה מרכישה המתבצעת בצחיל'ה ו/או מאי היכולת לבצע רכישה ו/או מאי הספקת המוצרים הנרכשים כולם או חלקם ו/או כל נזק שייגרם כתוצאה ממעשה ו/או ממחדל ו/או מרשלנות של הלקוח ו/או צד ג' כלשהו, לרבות, רכישה המתבצעת באמצעות כרטיס אשראי ללא הסכמת בעליו, רכישה המתבצעת על ידי קטין ו/או פסול דין ללא הסכמת הוריו ו/או אפוטרופסו, פעולה שתבוצע בפלטפורמה על ידי צד ג' כלשהו שיכנס לפלטפורמה ויגרום נזק, פעולה שתבוצע על ידי צד ג' כלשהו תוך שימוש בסיסמת הלקוח בצחיל'ה וכיוצא באלה.
  4. למען הסר ספק, מובהר בזאת כי פרטי המוצרים, תיאורם וכל מידע על המוצרים נמסרים לשותפות על ידי צדדי ג' כגון יצרני המוצרים, והאחריות למידע, טיבו ואמינותו מוטלת כולה כאמור על אותם צדדי ג' כאמור. צחיל'ה אינה בודקת את מהימנות המידע, שלמותו, דיוקו או התאמתו לתכונות המוצרים בפועל ו/או מידת התאמתם ללקוח והיא מסתמכת על הנתונים הנמסרים על ידי היצרנים בהתאם לחוק. תמונות המוצרים נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונה למוצר הנמכר. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, במקרה של אי התאמה, האמור במלל גובר על המופיע בתצלום; והאמור בגוף המלל גובר על האמור בכותרת המוצר.
  5. יובהר כי האחריות לתכולת המוצר, לתקינותו ולכל מידע נוסף המופיע על גבי האריזה, לרבות רכיבים, ערכים תזונתיים, תאימות לבעלי רגישות, תאריכי תפוגה, הינה על היצרן או היבואן בלבד, בהתאם לחוק הגנת הצרכן. בהקשר זה מובהר במפורש כי אין להסתמך על תיאור המוצר המופיע בפלטפורמה ביחס לרכיבים אלרגניים וכי באחריות המשתמש לבדוק את רשימת הרכיבים המופיעה על גבי המוצר בפועל. צחיל'ה אינה אחראית לכל פער בין תיאור המוצר לבין הרכבו בפועל.
  6. באחריות הלקוח לבדוק את תוויות המוצר טרם השימוש, ולפעול בהתאם להוראות היצרן המופיעות על האריזה.
  7. הלקוח פוטר את צחיל'ה מכל אחריות לנזק מכל סוג שהוא שעלול להיגרם לו ו/או לצד ג' כלשהו כתוצאה מתקלה טכנית בחומרה ו/או בתוכנה הקשורים לפלטפורמה.
  8. צחיל'ה לא תהא אחראית, בכל הקשור לפלטפורמה, לנזק מכל סוג שהוא שעלול להיגרם ללקוח ו/או לצד ג' כלשהו כתוצאה ממעשה ו/או מחדל שאיננו בשליטתה, לרבות אך לא רק – מכח עליון, כגון: מלחמה, רעידת אדמה, מזג אויר קיצוני וכד'.
  9. צחיל'ה לא תהא אחראית, בכל הקשור לפלטפורמה, לנזק מכל סוג שהוא שייגרם ללקוח ו/או לצד ג' כלשהו כתוצאה מתקלה בתקשורת (אינטרנט או טלפון או פקסימיליה) שתנבע ממעשה ו/או ממחדל ו/או מרשלנות של ספקי אינטרנט ו/או ספקי תקשורת טלפונית ו/או פקסימיליה באשר הם.
  10. צחיל'ה לא תהא אחראית לנזק מכל סוג שהוא שייגרם, במישרין או בעקיפין, ללקוח ו/או לצד ג' כלשהו, בכל הקשור למוצרים שיירכשו ו/או לשימוש שייעשה בהם על ידי הלקוח, והכל בכפוף לאחריות החלה על פי כל דין.
  11. צחיל'ה לא תהא אחראית על תוכנם של אתרים או אפליקציות שקישור אליהם מופיע בפלטפורמה, ולא תישא באחריות לתוכנם של אותם פלטפורמות, למידע המתפרסם בהם או לכל פרט אחר הקשור עמם ולא תהיה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף שייגרם כתוצאה משימוש או הסתמכות על המידע המופיע בהם.
  12. מבלי לפגוע בכל האמור לעיל, בכל מקרה לא תישא צחיל'ה בסכום נזק העולה על מחיר המוצרים אשר הוזמנו ושולמו על ידי הלקוח.
  13. המשתמש מתחייב לשפות את צחיל'ה בגין כל נזק, הפסד, אבדן רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו לה, לרבות שכ"ט עו"ד והוצאות משפט, עקב הפרת תנאי שימוש אלה ו/או עקב כל פגיעה אחרת בפלטפורמה על ידי המשתמש ו/או מי מטעמו.

 

החוק החל והתניית שיפוט

  1. על ההתקשרות בין הלקוח לבין צחיל'ה במסגרת הפלטפורמה ובמסגרת האמור בתקנון זה יחולו הוראות הדין הישראלי בלבד.
  2. צחיל'ה והלקוח מצהירים כי יעשו מאמץ כן וכן כדי ליישב כל סכסוך שיתגלע ביניהם, מחוץ לכותלי בית המשפט. ככל שהסכסוך לא יישוב כאמור, תוקנה הסמכות המקומית הבלעדית לבית המשפט המוסמך בתל אביב-יפו.

 

אבטחת הפלטפורמה ופרטיות

  1. צחיל'ה מנהלת מאגר מידע רשום על פי דין (להלן: "מאגר המידע"). במהלך השימוש בפלטפורמה, עשוי להיאסף מידע המזוהה עם המשתמש (כגון: אך לא רק: שמו, דרכי ההתקשרות עמו, כתובת הדואר האלקטרוני שלו, מספר טלפון וכדומה), וכן מידע שאינו מזוהה עמו (כגון, סוג מכשיר, מערכת הפעלה, סוג דפדפן ועוד).

המידע נשמר ו/או מעובד על ידי צחיל'ה במערכות פנימיות (לרבות מערכת ניהול הפלטפורמה ומערכות סליקה), וכן עשוי להישמר או להיות מעובד על ידי ספקי שירות מטעמה, לרבות מערכות דיוור ישיר או מסרונים, והכול למטרות שיווקיות של צחיל'ה, עדכונים, מבצעים, ושיפור חוויית המשתמש. יובהר כי המידע אינו מועבר לצדדים שלישיים לצרכים מסחריים מבלי קבלת הסכמה מראש.

  1. בעצם השימוש בפלטפורמה, מצהיר המשתמש כי ידוע לו שחלק מהשירותים הניתנים במסגרת השימוש בפלטפורמה טעונים הרשמה ו/או מסירת מידע אישי (היינו מידע מזהה שיימסר או ייאסף במסגרת השימוש בפלטפורמה) באופן ישיר על-ידו; כי ידוע לו שהוא לא מחויב למסור כל מידע או פרטים אישים, ומסירתם תלויה אך ורק ברצונו ובהסכמתו, על מנת לקבל את שירותי צחיל'ה המבוקשים, וכי לא תהיה למשתמש כל טענה ו/או תביעה כלפי צחיל'ה ונציגיה בנושא. כן ידוע למשתמש כי אי מסירת פרטים מסוימים לא יאפשר לשותפות לספק לך חלק מהשירותים המוצעים.
  2. מובהר כי ככל שהמשתמש מזין לפלטפורמה תוכן לצורך פרסום פומבי, כגון חוות דעת או תגובה, הרי שבעצם הזנת התוכן הוא מעניק לשותפות רישיון בלתי בלעדי וללא תמורה, להשתמש בו במסגרת פעילותה, לרבות לצורך פרסומו בפלטפורמה, מבלי להידרש לאישור נוסף ומבלי לשלם תמורה. מובהר כי הוראה זו לא תחול על מידע אישי כהגדרתו בדין.
  3. המשתמש מאשר כי צחיל'ה רשאית לאסוף, לעבד, לשמור ולעשות שימוש במידע שמסר ו/או שנאסף על אודותיו במסגרת השימוש בפלטפורמה או בשירותים, לרבות מידע הנוגע להרגלי צריכה ו/או השימוש בפלטפורמה, לצרכים הבאים:

110.1.                  לאפשר חוויה מותאמת אישית למשתמש;

110.2.                  לשיפור הפלטפורמה ו/או השירותים ו/או התכנים המוצעים על ידי צחיל'ה;

110.3.                  לטיפול במחלוקות;

110.4.                  לטיפול בבעיות טכניות;

110.5.                  לשליחת הודעות או מסרונים;

110.6.                  לצורך פעילות שיווקית ו/או מסחרית של צחיל'ה ו/או חברות קשורות אליה ו/או צד ג';

110.7.                  למטרות תפעוליות, שיווקיות וסטטיסטיות, לרבות באמצעות מסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים, ובפרט למפרסמים, ובלבד שמידע זה לא יזהה את המשתמש;

110.8.                  כל פעולה אחרת המותרת לשותפות לפי כל דין.

  1. על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981, כל אדם זכאי לעיין במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למחקו. כדי לממש זכות זו, יש לשלוח בקשה אל צחיל'ה באמצעות דף יצירת הקשר שבפלטפורמה.
  2. ככל שהלקוח יהא מעוניין להיגרע ממאגר המידע כאמור לעיל, יהא עליו להודיע על כך לצחיל'ה בכתב בהתאם להוראות כל דין. צחיל'ה תחדל מהחזקה ושימוש במידע כאמור, למעט ככל שיידרש לפי כל דין.
  3. דיוור ישיר: בעצם השימוש בפלטפורמה, המשתמש נותן את הסכמתו המפורשת לחברה ו/או מי מטעמה לפנות אליו באופן ישיר, לרבות באמצעות מערכת הודעות אלקטרונית, לצרכי שיווק, פרסום וקידום מכירות, בהתאם להוראות סעיף 30א' לחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב-1982. הפנייה תעשה בנושאים הקשורים למוצרים צחיל'ה, שירותים נלווים או תחומים שבהם עוסקת צחיל'ה. כן תהא צחיל'ה רשאית לשלוח למשתמש הודעות שירות, סקרים, עדכונים שיפורים והצעות מיוחדות וכיוצא באלה. המשתמש רשאי בכל עת לחזור בו מהסכמתו לדיוור כאמור על ידי משלוח בקשה מתאימה באמצעות הקישור להסרה שיצורף לכל הודעה או באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות בצירוף פרטיו המזהים.
  4. צחיל'ה תהא רשאית לעשות שימוש ב-"עוגיות" ("cookies") על מנת לספק למשתמש שירות מהיר ויעיל ולחסוך מהמזמין הצורך להזין את פרטיו האישיים בכל כניסה לפלטפורמה. למשתמש האפשרות לחסום את השימוש בעוגיות דרך הגדרות הדפדפן.
  5. צחיל'ה עשויה להרשות לצדדים שלישיים, לרבות ספקי שירות מורשים, חברות פרסום ורשתות פרסום לנהל את מערך הפרסומות של צחיל'ה ו/או להציג פרסומות בפלטפורמה. החברות הללו עשויות לעשות אף הן שימוש בטכנולוגיות מעקב, כגון "עוגיות" ("cookies"), על מנת לאסוף מידע אודות לקוחות הצופים ו/או מבצעים אינטראקציה עם הפרסומות שלהן. השימוש שחברות אלו עושות בטכנולוגיות מעקב, לרבות "Cookies", כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולא למדיניות הפרטיות של צחיל'ה.
  6. צחיל'ה לא תעביר פרטיו האישיים של המזמין לאף גורם אחר למעט אם הדבר דרוש לשם השלמת העסקה או מתן השירות, לרבות העברת פרטים לספקים, חברות שילוח ותשלום, ובלבד שייעשה שימוש בפרטים אך ורק למטרה שלשמה נמסרו. העברת המידע תבוצע בכפוף להוראות כל דין.
  7. צחיל'ה לא תעשה כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום של הלקוח אלא לביצוע תשלום בגין עסקה אותה ביקש הלקוח לערוך, ופרטים אלו לא יועברו לאף גורם אחר זולת לצורך זה. למען הסר ספק, פרטי אמצעי התשלום אינם נשמרים במאגר המידע של צחיל'ה.
  8. נוסף על האמור, רשאית צחיל'ה להעביר פרטים אישיים במקרים הבאים:

118.1.                  אם לקוח ביצע מעשה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע בשותפות או בצדדים שלישיים כלשהם;

118.2.                  אם הלקוח עשה שימוש בשירותי הפלטפורמה לביצוע מעשה בלתי חוקי או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה;

118.3.                  אם הלקוח הפר את תנאי תקנון זה או כל הסכם נוסף עם צחיל'ה;

118.4.                  אם התקבל בידי צחיל'ה צו שיפוטי או דרישה כדין מרשות מוסמכת, המורה לה למסור את פרטי הלקוח;

118.5.                  בכל מחלוקת, טענה, דרישה או הליכים משפטיים, בהיקף הדרוש לשם מימוש זכות או הגנה על אינטרס לגיטימי של צחיל'ה בהתאם להוראות הדין.

  1. ככל שיוצגו בפלטפורמה קישורים לשם גישה לאתרים או אפליקציות שאינם כפופים למדיניות פרטיות זו, צחיל'ה מבהירה כי פלטפורמות הללו עשויים לבקש ו/או לאסוף מידע באופן עצמאי, לרבות מידע אישי מהמשתמש ובמקרים מסוימים, לספק לשותפות מידע אודות פעילות המשתמש בפלטפורמות הללו. צחיל'ה לא תישא בכל אחריות בגין איסוף ו/או שימוש במידע על ידי צדדי ג'.
  2. מאחר שמדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת, אין באפשרותה של צחיל'ה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירה למערכותיה או חשיפת מידע שמור שתוצאה ממעשים בלתי חוקיים על אף מאמצי האבטחה הננקטים על ידה, לא תישא צחיל'ה באחריות לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם עקב חדירה למערכות המידע או חשיפת מידע שנגרמה בשל פעולתו של צד שלישי, לרבות כתוצאה ממעשי חדירה, פריצה, גניבה, או שימוש לרעה שלא כדין.
  3. בקיום מקרים שאינם בשליטתה של צחיל'ה ו/או הנובעים מכח עליון, צחיל'ה לא תהא אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם ללקוח ו/או למי מטעם המזמין, אם מידע שמסר הלקוח או שקשור אליו יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה.
  4. בכל מקרה בו יבוצעו במדיניות זו שינויים מהותיים בהוראות שעניינן השימוש במידע אישי שמסר המשתמש, תפורסם המדיניות המעודכנת בפלטפורמה.

קניין רוחני

  1. הקניין הרוחני בפלטפורמה – ובכלל זה זכויות היוצרים, סימני המסחר, המדגמים, הפטנטים וכל זכות אחרת מכל סוג שהוא – באלה זכויות בפלטפורמה, לרבות השם "צחיל'ה", שם הדומיין של הפלטפורמה, עיצוב הפלטפורמה, קוד המקור, התוכנות, היישומים, הקבצים הגראפיים, הטקסטים, התמונות, הטכנולוגיות, התהליכים, התכנים, האייקונים, קוד המחשב וכל חומר אחר הכלול בפלטפורמה (להלן: "הקניין הרוחני") – הם רכושה הבלעדי צחיל'ה, או של צדדים שלישיים שצחיל'ה קיבלה מהם רישיון שימוש כדין.
  2. כל נעתקה ו/או שימוש בקניין הרוחני שלא הותר במפורש על פי תנאי התקנון או על פי כל דין – אסור בהחלט. אין בעצם הכניסה לפלטפורמה, או השימוש בו, כדי להעניק רישיון ו/או זכות שהיא בקניין הרוחני של צחיל'ה, כולו או מקצתו.
  3. כל אזכור בפלטפורמה, לרבות בקטלוגים ו/או בפרסומים אחרים, של שם, סימן מסחר, מוצר או שירות של צד שלישי כלשהו – מובא לנוחות המשתמש בלבד, ואין בו כדי להוות פרסומת, קידום מכירות, מתן חסות ו/או המלצה כלשהי מצד צחיל'ה. יובהר כי תמונות המוצרים מובאות להמחשה בלבד, ואין בהן כדי ליצור מצג מחייב.
  4. הפלטפורמה וכל רכיב מקניינו הרוחני של צחיל'ה נועדו לשימוש אישי ופרטי בלבד, לצורך רכישת מוצרים המוצעים לכירה בפלטפורמה, ולא לשימוש מסחרי מכל סוג שהוא.
  5. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור ו/או להציג חומר כמפורט לעיל אלא אם ניתנה הסכמה מפורשת מראש ובכתב מאת צחיל'ה. יובהר כי שימוש כאמור, ללא הרשאה כדין, יקים לשותפות עילת תביעה לפי כל דין.

המחאת זכויות

  1. צחיל'ה תהא רשאית להעביר את התחייבויותיה ו/או זכויותיה על פי תנאי שימוש אלו לכל צד שלישי בכל עת, ובלבד שלא ייגרעו זכויות המשתמש מכוח תקנון זה, ללא צורך בקבלת הסכמה מהמשתמש.