מדיניות החזרים וביטולים

החזרת מוצרים

  1. על הלקוח לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו ולהשוותו הן להזמנה והן לחשבונית שתימסר לו בעת ההספקה.
  2. במקרה שתתגלה אי התאמה של המוצרים בעקבות הבדיקה הנ"ל על הלקוח להודיע על כך למוקד שירות הלקוחות בתוך 24 שעות לאחר מועד ההספקה. אי מתן הודעה בתוך פרק הזמן האמור, תהווה ויתור של המשתמש על כל טענה ו/או תביעה בקשר לאי התאמה ו/או אי שביעות רצון מצידו.
  3. במקרה כזה, מוקד שירות לקוחות יתאם עם הלקוח את ההשלמה/ההחלפה/ההחזרה של המוצר/ים ו/או את החיוב/הזיכוי הכספי של הלקוח, לפי העניין וככל שמתחייב על פי כל דין.
  4. חרף האמרו בכל מקום אחר בתקנון זה, לא ניתן להחזיר מוצר אשר נעשה בו שימוש ו/או מוצר אשר תאריך תפוגתו עבר זולת מקרים בהם תוקף המוצר עבר טרם הגעת המוצר לידי המזמין.

ביטול / שינוי הזמנה

  1. הלקוח רשאי לבטל עסקה שביצע בפלטפורמה, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א–1981, ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א–2010, והכל בכפוף להוראות תקנון זה והוראות הדין ובכפוף להוראות הדין לעניין טובין פסידים דוגמת ירקות ופירות, אשר בכפוף לכל דין אינם ניתנים להחזרה ו/או ביטול.
  2. יובהר כי טעות בהקלדת נתונים על ידי הלקוח, לרבות כתובת, סוג המוצר או כמותו, לא תקנה לו זכות לביטול חד-צדדי של העסקה, אלא אם כן נקבע אחרת בתקנון זה או מכוח הדין.
  3. ניתן לבטל הזמנה, כולה או חלקה, או לבצע בה שינוי, עד השעה 8:00 בבוקר של יום ההספקה. הזמנות למשלוח באותו יום שיבוצעו לאחר שעה זו – לא ניתן יהיה לבטל או לשנות. צחיל'ה שומרת לעצמה את הזכות לגבות תשלום מלא בגין הזמנה שלא בוטלה בהתאם למועדים האמורים.
  4. ביטול/שינוי ההזמנה יכול להתבצע באמצעות הודעה בכתב לכתובת הדואר האלקטרונית של מוקד שירות הלקוחות של צחיל'ה, כמצוין בסעיף 2 לעיל. הודעה תיחשב כהתקבלה רק עם קבלת אישור מסודר ממוקד השירות.
  5. לצורך בירור סטטוס ההזמנה ובקשה לביטולה, על הלקוח לפנות מיידית לשירות הלקוחות באמצעות הפרטים המפורטים בפלטפורמה. החברה תעשה מאמץ סביר לעצור את ההזמנה ככל שניתן, אך אינה מתחייבת לכך לאחר שלב הליקוט.
  6. לאחר קבלת הודעת הביטול ואישורה, יושב ללקוח הסכום ששולם על ידו בגין המוצר, ככל שחויב בהזמנה, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח לפי הנמוך (דמי המשלוח אינם חלק ממחיר המוצר ולכן ינוכו בנפרד מההחזר). זיכוי כספי במקרים כאמור יבוצע תוך 14 ימי עסקים ממועד הביטול.
  7. במקרה של ביטול עסקה עקב אי התאמה במוצר, לא ייגבו דמי ביטול. ההחזר הכספי יבוצע עד 14 ימי עסקים ממועד אישור הביטול, באמצעות אותו אמצעי תשלום שבו בוצעה העסקה. למען הסר ספק, החזר יתבצע רק לאחר החזרת המוצר בפועל, ככל שנמסר ללקוח, ובמצב תקין כפי שסופק.
  8. החזרת מוצרים וביטול עסקאות יבוצעו בהתאם לאמור בתקנון זה ובכפוף להוראות הדין לטובין פסידים דוגמת ירקות ופירות, אשר בכפוף לכל דין אינם ניתנים להחזרה ו/או ביטול.
  9. צחיל'ה תהא רשאית, לפי שיקול דעתה, לבטל או להפסיק עסקה ו/או מכירה ו/או לבטל הזמנה, כולה או חלקה, ו/או את פעילות הפלטפורמה, כולו או חלקו. בפרט, אם נפלה טעות מהותית בפרסום בפלטפורמה, לרבות טעות בתיאור המוצר או מחירו.

הודעה על ביטול או הפסקה מעין זה תימסר ללקוח, וצחיל'ה תימנע מחיוב כרטיס האשראי שלו או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצרים, ככל ששולם. למעט השבת הסכום ששולם בפועל, הלקוח מוותר על כל טענה, דרישה או תביעה כלפי צחיל'ה בגין ביטול העסקה כאמור בסעיף זה, לרבות בגין אובדן רווח, עוגמת נפש או הסתמכות.

  1. צחיל'ה רשאית לבטל הזמנה בכל במקרה בו נפלה טעות סופר ו/או שגיאה באשר למחיר המוצר ו/או תיאורו ו/או זמן הספקתו, או כל טעות אחרת מכל סוג שהוא (להלן: "טעות"). עם גילוי הטעות, תפעל צחיל'ה לתיקונה ותודיעה ללקוח בהתאם. הרכישה תתאפשר על ידי המשתמשים רק בהתאם למידע נכון שיוזן בפלטפורמה מחדש וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או תלונה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד צחיל'ה בגין ביטול ההזמנה ו/או בגין אי המוצרים.
  2. מלבד האמור, צחיל'ה שומרת לעצמה את הזכות לבטל או לא לאשר כל הזמנה, לרבות הזמנה טלפונית, במקרים חריגים לפי שיקול דעתה הבלעדי ולפי כל דין.
  3. כאמור לעיל, ככל שיתגלה כי מוצר אזל מהמלאי ו/או כי אין באפשרות צחיל'ה לספקו תוך זמן סביר, רשאית צחיל'ה לבטל את ההזמנה או להציע פריט חלופי שווה ערך. בוטלה הזמנה כאמור, צחיל'ה לא תהיה אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי, לרבות אך לא רק בגין רכישת הפריט אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר. החזר כספי יתבצע בגין מוצרים שלא סופקו בלבד, ככל שחויב הלקוח בגינם.